Feda Sohbet 2016

Mert Kılıç Kimdir , Mert Kılıç Hayatı , Mert Kılıç Sevgilisi Kimdir , Mert Kılıç Resimleri

Mert Kılıç Kimdir
Yıl 1994 hayatımın en önemli dönemi başlamıştı benim için,sporculuk kariyerimdeki ilk imzamı atmıştım artık.Profesyonel bir futbolcu aynı zamanda gerçek bir meslek sahibiydim.Spora olan tutkumdan dolayı eğitim hayatını çok fazla önemsemeyen ve sevmeyen bir yapıya sahiptim.Fakat herşeye rağmen ilk,orta ve lise eğitim dönemimi Amasya'nın Merzifon ilçesinde tamamladım.
Merzifonspor'da profesyonel sporculuk hayatıma devam ederken 3.Lig takımlarından Tekirdağspor'un teklifi üzerine ilk transferimi
gerçekleştirdim.Edirnespor,Lüleburgazspor,Amasyaspor ve Hakkarispor olmak üzere 2. ve 3.Lig takımlarında futbol kariyerime devam ederken çok samimi ve sevdiğim bir dostumun tavsiyesi üzerine 2002 yılında Best Model Of The World yarışmasına katıldım.Bu yarışmada Best Fotomodel seçildikten sonra yeni bir hayata başlamış oldum.
Türkiye ve yurtdışı olmak üzere önemli firmalarla modellik anlamında başarılı projelere imza atarken,Ulusal Film'in teklifi üzerine 'Gurbet Kadını' adlı dizi projesiyle çok istediğim oyunculuk sektörüne geçiş yaptım.Asla Unutma,Tail Aşkları başta olmak üzere çeşitli projelerde yer aldım.Oyunculuk kariyerimi üst seviyelere taşımak için Amerika'nın California eyaletine giderek Los Angeles Beverly Hills Play House aktörlük okulunda Milton Katselas yönetiminde aktörlük eğitimi aldım.