Feda Sohbet 2016

Karne Notlarını Değiştirme , e okul notlarını değiştirme , Sahte Karne Notlarını Değiştirme

Her zaman söylerim tembel öğrencileri severim diye. Sanırım bende tembel olduğum içindir. Onlarla arkadaşlık ederim okul dışında onlarla gezerim falan filan her neyse gardaş. Karne almanıza şurda bir gün kalmış dedim bizim yoldaşlara bir yardım edeyim. Malesef üniversitede böyle şeyler yok. Olsada sikimde değil. Gidip gelecek olan gene benim. Ayrıca hayatımdan memnunum. Şimdi gidipte ben eğer bir dersten AA alırsam asıl o zaman bunalıma girer kendimi içkiye veririm anladınızmı bünye kaldırmaz. Alışık değilim . her neyse isteyenler için aha aşşada.


Edit:Bu yazıyı yazdıktan yaklaşık 1 saat sonra öğrendim ki bir dersim BAdüşmüş. ne yapacam bilemiyorum.


Sahte Karne Hazırlama Programı Liseler için
lise sahte karne hazırlama, nasıl sahta karne hazırlanır, Sahte Karne hazırlama, sahte karne hazırlama programı, sahte karne programı sahte karne programları, sahte karne yapma programı sahte karne, sahte karne yapma programı sahte karne programı, sahte karne yapmak istiyorum sahte karne


Rar şifresi: Keyyem.Blogspot.com

Gelelim E okul olayına nasıl değiştiriyoruz..

1- e-Okul sitesine giriyoruz. Tıkla
2- TC kimlik numaramızı ve okul numaramızı yazarak giriş yapıyoruz.
3- Notların olduğu sayfaya giriyoruz.
4- Yukarıda adres çubuğuna (site adresi yazılan yere) aşağıdaki kodu giriyoruz;
javascript: document.body.contentEditable = true; document.designMode = on;
5- İstediğimiz notu değiştiriyoruz. Böylece ailemize gösteriyoruz. Çıkış yapıp tekrar girdiğinizde eski notlar olucaktır unutm