Feda Sohbet 2016

Şefkat Tepe Serdar Üsteğmen Kimdir,Mert Kılıç Şefkat Tepe,Samanyolu Şefkat Tepe Yeni Bölüm Seyret İzle,Serdar ÜstTeğmen,Şefkat Tepe Oyuncuları Serdar

TV dizilerinin aranılan oyuncusu Mert Kılıç yeni projeler için gelen teklifleri reddederek 3 aylığına Amerika'ya gidiyor.
Amerika'nın Los Angeles şehrinde 3 ay boyunca hem oyunculuk, hem de dil eğitimi alacak olan Kılıç Öğrenmenin yaşı ve sınırı yok. Amerika'daki 3 aylık eğitimin bana çok büyük katkısı olacağını düşünüyorum diyor.
Ekranda Gurbet Kadını ile başlayan oyunculuk kariyerini Tatil Aşkları ile sürdüren son olarak da Asla Unutma adlı dizide rol alan Mert Kılıç Amerika'da yapmak istedikleri ile ilgili şunları söylüyor
Ben oyunculuk konusunda okullu değilim. Çok okuyarak ve çok film izleyerek kendi kendimi yetiştirmeye çalıştım. Ama artık bu noktada biraz da profesyonelce bir eğitim gerektiğini düşündüm ve Los Angeles'ta bir oyunculuk kursuna yazıldım. Yanı sıra İngilizcemi de ilerletmeye karar verdim ve de bir de dil kursuna kayıt oldum. Şimdilik 3 ay süreyle bu eğitimleri alarak Türkiye'ye dönmek niyetindeyim. Ama tabii ki her an herşey değişebilir.
Bu arada sürekli yeni TV dizileri için teklifler alan ancak bir süreliğine bunları reddettiğini de vurgulayan Mert Kılıç Aslında aklımın kaldığı birçok teklif var. Onlara olumlu yanıt vermek isterdim ama Amerika'daki eğitim bana şu an için çok daha önemli geldiği için reddetmek zorunda kaldım. Dönüşte çok daha iyi işlere imza atmak istiyorum diyor.